6 idei de materiale promotionale de success

Logo-ul si informatiile de contact ale firmei sau produsului pe care incercati sa le promovati pot fi imprimate pe o varietate foarte larga de produse de uz cotidian. De exemplu, se pot folosi pentru campania de marketing, materiale promotionale personalizate sub forma de magneti pentru frigider cu diverse informatii ultile (convertoarele de unitati de masura sunt doar un exemplu, dar se pot gasi multe altele in acest sens).

Un alt gen de campanie cu materiale promotionale poate fi gandita in stricta legatura cu meseria pentru care incercati sa va promovati. Spre exemplu daca reprezentati sau promovati un cabinet stomatologic, o idee poate fi sa oferiti ca materiale promotionale personalizate periute de dinti imprimate cu informatiile personale. De asemenea, daca este vorba despre o companie de cosmetice care a lansat un nou produs, se pot trimite mici esantioane din respectivul produs.

Un alt item care capata din ce in ce mai multa popularitate sunt produsele din microfibra pentru curatarea ecranelor. Sunt ideale pentru monitoare, laptopuri, pentru telefoane sau pentru tablete si din acest motiv extrem de cautate si apreciate. Se poate folosi eticheta produsului pentru a mentiona numele brandului propriu si datele care necesita popularizare si un slogan personal pe fata produsului. Succesul va fi mai mult decat sigur, pentru ca nu este un material promotional care va ajunge pe fundul vreunui sertar, ci unul care cu siguranta va fi folosit in mod uzual.

Un secret al marketerilor si profesionistilor din PR este sa profite de sezon sau de apropierea unui eveniment important. Spre exemplu, daca ne apropiem de un turneu final al unui Campionat, putem printa cu informatiile personale si folosi ca material promotionat programul respectivului eveniment.

Un material promotional foarte actual si apreciat este stick-ul USB. Se pot gasi variante deloc scumpe, dar foarte utile. Ideea este foarte simpla: va puneti brandul sau produsul si sloganul pe un astfel de stick, iar cel care va folosi stickul va accesa macar o data informatiile de pe stick, inainte de a-l folosi in scopuri personale. Si, chiar daca nu va accesa informatia, faptul ca va folosi un stick branduit inseamna ca v-ati indeplinit misiunea, iar brandul va castiga notorietate. Sa presupunem ca veti oferi stick-uri USB cu brandul unei firme de catering,  angajatilor unei multinationale. Macar din curiozitate, o parte dintre angajati vor verifica o data ofertele firmei care le-a trimis cadoul.

Share Button

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *