Ce sa faci pentru a avea un corp bine tonifiat?

Ce sa faci pentru a avea un corp bine tonifiat?

Daca ai crezut ca este aproape imposibil sa ai sani mai fermi si mai frumosi fara sa recurgi la operatii estetice, cu siguranta te-ai inselat. Se pare ca nu ai incercat pana acum renumitele exercitii la sala pentru piept dedicate in special femeilor. Exercitiile mentionate in randurile care urmeaza nu sunt deloc complicate, chiar daca la prima vedere nu par nici simple, insa cu putin efort veti putea vedea ca rezultatele obtinute te vor face sa fii mandra de aceasta parte a corpului tau.
Cel putin o data ti-a trecut prin minte gandul ca nu vei reusi sa ai bustul pe care ti-l doresti daca nu iti faci o operatie estetica. Acest lucru se datoreaza faptului ca nu stiai ca antrenamentul tau fizic poate da usor randamentul pe care ti-l doresti, mai ales daca apelezi la trucurile unui antrenor de fitness. Asadar fii increzatoare, nu lasa ca aceste ostacole sa fie o piedica in reusita ta si aplica cu strictete sfaturile specialistilor in domeniu si vei vedea diferenta.

Lista de exercitii la sala pentru piept: sani mai sexy din doar 5 miscari
Daca esti o incepatoare si nu stii ce exercitii la sala sunt potrivite pentru piept este momentul ideal sa iti formezi ghidul tau de baza. Urmeaza cu determinare miscarile de mai jos si vei reusi sa obtii in doar cateva saptamani sani mai mari, mai fermi si mai sexy, de care te vei bucura cu siguranta.

Exercitii cu gantere si mingea de fitness
Ganterele sunt cele mai potrivite atunci cand vine vorba despre tonifierea bustului si a bratelor. Insa, acest tip de exercitii poate deveni destul de plictisitor la un moment dat, asadar este indicat sa ii mai adaugi cu inca un element, care sa il faca mult mai atragator si usor de realizat. Mingea de fitness nu te va ajuta doar sa iesi din rutina la sala, ci si sa iti eficientizezi antrenamentul fizic.

Mod de realizare:
Intinde-te cu spatele pe mingea de fitness, indoaie genunchii pentru a-ti pastra echilibrul apoi ia ganterele in maini si ridica bratele spre tavan. Efectueaza doua serii a cate 15 repetari fiecare.

Fluturari cu ganterele
Printre cele mai bune exercitii la sala pentru piept potrivite pentru femei se numara si fluturarile cu ganterele. Pentru inceput alege greutati mai mici, apoi treptat treci la unele mai grele si vei vedea ca eforturile tale dau rezultate vizibile, mai ales daca esti consecventa. Mod de realizare:
Ia doua gantere in maini si intinde-te pe banca orizontala. Ridica-le deasupra pieptului pentru a mentine greutatile paralele. De asemenea, trebuie sa incorzi muschii pieptului la fiecare ridicare. Pentru inceput s-ar parea cam dificil sa respecti intru totul instructiunile, de aceea poti incerca sa indoai coatele si sa continui exercitiul in acest mod, pana cand te mai obisnuiesti un pic. Realizeaza 15 repetari, apoi ia o pauza scurta si repeta exercitiul de inca 2 ori cel putin.

Flotari cu mingea medicinala
Putini stiu insa este adevarat ca nu trebuie sa ai un antrenor personal de fitness pentru a executa aceste exercitii la sala pentru piept. Trebuie doar sa fi atenta la modul in care faci flotarile deoarece miscarea este destul de simpla, dar efectul obtinut va fi de-a dreptul incantator.
Mod de realizare:
Ia doua mingi medicinale si pune-le pe podea, departate la nivelul umerilor tai. Apoi ia cate una in mana si departeaza picioarele astfel incat sa iti mentii echilibrul. De asemenea, trebuie sa indoi degetele de la picioare si sa te sprijini cat poti in ele. Acum mai trebuie doar sa indoi coatele si sa te lasi in jos, executand flotarile cat mai corect. Efectueaza acest exercitiu de 10 ori si rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Exercitii cu banda elastica
Aceste exercitii de asemenea se pot face cu usurinta la sala pentru tonifierea bustului. Acestea par intr-adevar simple la prima vedere si sunt cu adevarat eficiente daca respecti orele de antrenament fitness, in mod consecvent. Incearca sa le repeti de cateva ori de fiecare data cand mergi la sala si noi iti garantam ca vei fi pe deplin multumita.
Mod de realizare:
Pentru a realiza cu precizie aceste exercitii cu banda elastica trebuie sa fi foarte atenta. Asadar, stai putin aplecata in fata, apoi apropie-ti treptat palmele pana cand ajung sa fie paralele. Apoi revino la pozitia initiala, si repeta imediat miscarea. Este recomandat sa realizezi cate trei seturi a cate 10 repetari cu doar 10 secunde pauza intre ele.

Exercitii pe banca orizontala
Chiar daca nu esti absolut convinsa ca vor da rezultate nu trebuie sa excluzi din antrenamentul tau fizic acest tip de exercitii benefic pentru tonifirea pieptului la sala. Cel putin testeaza si vei observa ca intr-adevar te ajuta sa te mentii in forma si vei fi mult mai increzatoare in tine daca vei reusi sa arati asa cum ti-ai dorit.

Mod de realizare:
Asadar, stai pe banca orizontala intr-o parte, dupa care lasa corpul sa iti alunece pe langa ea si sprijina-te in brate si in calcaie. Apoi indoie-ti usor genunchii si fa ridicari cu ajutorul bratelor. Vei observa ca nu vor lucra doar muschii pectorali, ci si abdomenul si picioarelor deoarece iti vei incorda tot corpul pentru realizarea acestui exercitiu. Efectueaza 20 de repetari pentru rezultate vizibile in scurt timp.

Share Button

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *