„Unstores” interactive

Multe dintre produsele care raman in stocuri, de tip outlet se tot chinuie sa fie pe placul clientilor pentru a se vinde cat de cat mai bine. Hainele si incaltamintea outlet, produsele tip accesorii sunt totusi destul de cautate pentru ca au preturi mici, pot fi gasite cele mai multe branduri straine, hainele sunt noi si bine intretinute. Recent marketerii au dezvoltat un concept nou in domeniul retailului, prin care un spatiu fizic de mari dimensiuni se transforma intr-o vitrina de prezentare produse, clientii putand „testa” orice produs vazut fara a fi obligati sa il si cumpere. Ideea este ca toti clientii isi doresc sa vada „pe viu” produsul inainte sa il comande online asa ca astfel de magazine outlet sunt perfecte pentru orice tip de teste. Spatiul este ideal si pentru stocare, nu mai ai nevoie de depozite intregi, consumatorii nu mai resimt presiune de a cumpara impusa de firme si asistenti vanzari, comunicarea client-brand fiind mult mai subtila si mai „personala”, mai aplicata. Nici producatorii de electrocasnice nu stau deoparte, Samsung a lansat anul acesta un unstore de 40.000 metri patrati, ca o vitrina uriasa, chiar in Manhattan.

Share Button

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *